Hi Hi You All!!!

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Hi Hi You All!!!

Post  KoKoRo_Bless on Sat Mar 29, 2008 10:48 am

Hi I just wanna say hello to everybody like always = )

KoKoRo_Bless
newbie
newbie

Posts : 3
Join date : 2008-03-13

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Sat Mar 29, 2008 9:41 pm

wahaha~~~ koko~~ <3
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  lost_dewind on Mon Mar 31, 2008 1:25 am

O.o hi xD
avatar
lost_dewind
Admin

Posts : 356
Join date : 2007-10-19
Age : 30

View user profile http://lostprofile.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  deliccate on Mon Mar 31, 2008 10:31 pm

Hi!!

hi, welcome!

avatar
deliccate
Otaku
Otaku

Posts : 321
Join date : 2007-10-30
Age : 49
Location : NY

View user profile http://www.twitter.com/deliccate

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Tue Apr 01, 2008 4:17 am

koko chan?????

man lostmis inviting cuties without me!!!!!!!
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Wed Apr 02, 2008 5:46 am

then get your butt back in fiesta ! XD
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Fri Apr 04, 2008 1:55 am

my butt is very busy now bara chan i will see what i can do

but most liekly i will meet you all in a different game

well keep in touch here

omg you guys still not bored with fiesta yet?

i admit the only good thing of that game is you guys lol
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  lost_dewind on Sat Apr 05, 2008 2:35 am

ringeki wrote:my butt is very busy now bara chan i will see what i can do

but most liekly i will meet you all in a different game

well keep in touch here

omg you guys still not bored with fiesta yet?

i admit the only good thing of that game is you guys lol

lolz lost always feel bored of fiesta game play de...
juz the comunity of fiesta... xD not bored to me
avatar
lost_dewind
Admin

Posts : 356
Join date : 2007-10-19
Age : 30

View user profile http://lostprofile.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Sat Apr 05, 2008 11:55 pm

hugs
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Sun Apr 06, 2008 12:50 am

T^T


Last edited by Barasuishou on Sun Apr 06, 2008 12:55 am; edited 1 time in total
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Sun Apr 06, 2008 12:52 am

try playing rohan when its open beta zang.
www.playrohan.com
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Mon Apr 07, 2008 11:28 pm

i will do my best bara chan

kitty and lost come play too

where is aya these days?

i always wanted to play Rohan because i played the japanese version before

but i only got to lvl10 and have to leave because of my connection

i think the US version is good too

by the way what class and race are you playing bara chan?

i hope it is not half elf and archer again lol

do you know when will the OB start?
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  lost_dewind on Tue Apr 08, 2008 11:00 pm

ringeki wrote:i will do my best bara chan

kitty and lost come play too

enough is enough ....
i watse 4x hours on that stupid game * well ... i know it is still cb and cb means full of bugs xD*

so i think i will play it on OB and that time is time for quiting fiesta also le >.>

for cb it juz like a bug hell ... for me lar...
too many bugs cant stand it >.> *surrender*

wait for ob~
avatar
lost_dewind
Admin

Posts : 356
Join date : 2007-10-19
Age : 30

View user profile http://lostprofile.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Wed Apr 09, 2008 2:17 am

rohan needs good pc to play la lost cutie

i got not much bugs.

great game, girls are all so sexy in there lol

don't kill me

i am a dark elf wizard in cb

but i will change it in ob maybe or still be darkelf wizard lol

in game name "zangnoctune"

may change in ob lol
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Wed Apr 09, 2008 10:54 pm

lol i am half elf/archer. but im trying a human/knight now.
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Fri Apr 11, 2008 8:11 am

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

bara chan i wana be a knight.....

and his IGN....Zangipon lol

barashishou was so short in the anime..... lol whats up with her left eye?

dark elf is so powerful, but thier looks scared me....and 1980s wants thier

style of clothing back = =lllll
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Sun Apr 13, 2008 9:46 am

no worries i havent confirm what im gonna be yet. maybe i'll take lost's post as healer lmao
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Sun Apr 13, 2008 9:54 am

hmm.. shes a doll! of cause shes not human size! D:
theres nothing wrong with her left eye.
bara is actually a fake rozen maiden doll.
the real 7th doll's name is Kirakishuo.
Barasuishuo is made by a jealous student of Rozen.
The rose eyepatch is just to copy the right eye of Kirakishuo (which is stuffed with tissue and looks like a rose)
Her left eye is completely fine : cheers
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Sun Apr 13, 2008 9:23 pm

Barasuishou wrote:hmm.. shes a doll! of cause shes not human size! D:
theres nothing wrong with her left eye.
bara is actually a fake rozen maiden doll.
the real 7th doll's name is Kirakishuo.
Barasuishuo is made by a jealous student of Rozen.
The rose eyepatch is just to copy the right eye of Kirakishuo (which is stuffed with tissue and looks like a rose)
Her left eye is completely fine : cheers

ok~~~.............

cheers for bara chan~~~`
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Sun Apr 13, 2008 9:27 pm

lost is gona be a pretty elf ?

they are not only healers.... they are also very powerful.....

elf+dark elf = God of Death lol

i think knight is good for bara chan la~~~

tank us lol.
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Sun Apr 13, 2008 10:29 pm

no u be the tank Dx i dont like slow killing. haha
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  ringeki on Mon Apr 14, 2008 11:28 am

ok im happy to be playing with you again :P

i will even be a pet if you want me too T_T

but i still like dark elf better

or maybe i should try half elf archer XD

lost can be the tank lol

btw, do you guys know people have to do a long and hard quest to create thier own guild?
avatar
ringeki
Heavy Poster
Heavy Poster

Posts : 236
Join date : 2007-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Barasuishou on Mon Apr 14, 2008 7:36 pm

havent heard of it.
since its long and hard zangipon will do it :P
avatar
Barasuishou
Small Poster
Small Poster

Posts : 53
Join date : 2007-11-06
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  KoKoRo_Bless on Sat Oct 25, 2008 3:43 pm

Lol and i was only saying hi xDDD

waaaa ;_; am i the only one obsessed with Fiesta???

guess so U_u


well nvm, great to see you guys :D

Lost_Profiles FTW!!! ^^

KoKoRo_Bless
newbie
newbie

Posts : 3
Join date : 2008-03-13

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  lost_dewind on Mon Oct 27, 2008 11:22 pm

KoKoRo_Bless wrote:Lol and i was only saying hi xDDD

waaaa ;_; am i the only one obsessed with Fiesta???

guess so U_u


well nvm, great to see you guys :D

Lost_Profiles FTW!!! ^^

lolz hi kokoro... nope u are not the one... bara is still playing fiesta... XD
didnt expect to see someone visit this forum nowadays >.>
avatar
lost_dewind
Admin

Posts : 356
Join date : 2007-10-19
Age : 30

View user profile http://lostprofile.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hi Hi You All!!!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum